hanna - VARSEGODA FÖRSTA LISTAN

Är: ball
Ger intryck av att vara: säkert jävligt osmart (SKENET BEDRAR)
Mår: kanonjäävlabra
Ska: sova snart
Har: världens finaste häst
Bör: spara pengar och äta mindre fett
Kan: inte ovanstående ^

Vill ha: en PT och massa pengar
Skulle vilja: ha mvg i alla ämnen
Drömmer om: mannen i mitt liv
Längtar till: STUDENT
Fasar inför: betygen
Har ett brinnande intresse för: HORZEZ

Bryr mig om: dom jag håller kär
Trivs med: maguire
Bor i: min egna etta
Klär mig gärna: typ inte alls
Dricker gärna: kolsyrat!!!!!!!!!!!
Lyssnar ofta på: mamma heh

Är arg på: anna för att hon ej torkat upp sylten
Är stolt över: maguire när man kan galoppera i form LOVE HIM 
Är rädd för: spindlar
Äter: jävligt mkt
Dansar: när jag är tillräckligt full
Lever: LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0