hanna - äntligen på väg och lite djupt

det här är ju bara så sjukt. det är så sjukt att jag om ungefär 20 dagar ska lämna skellefteå där jag bott hela mitt liv, där jag har alla mina vänner, min familj och min trygghet. för varje dag som går undrar jag om vi gör rätt, vissa dagar är jag övertygad om att det här kommer bli the time of our life men ibland blir jag velig och tror att jag kommer sakna så mycket och så många. egentligen förstår jag inte varför man analyserar så mkt, för trivs vi inte så kommer vi hem igen i augusti och allt kan fortsätta som vanligt. trivs vi så stannar vi kvar och ni kan hälsa på när ni vill. jag är livrädd för att stanna i skellefteå i hela mitt liv och tror att man måste prova på olika saker för att tillslut förstå vad man vill göra med sitt liv. jag kommer inte sakna att alla vet för mycket om en, att rykten sprids snabbare än vinden, att vi har vinter fem månader om året, att vi har tre affärer, att vi har två uteställen MEN jag kommer sakna min familj och mina vänner så otroligt mycket. men som vi sagt tidigare - man måste våga för att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0