anna - sickla köpkvarter

efter jävligt många om och men så hittade jag tillslut sickla köpkvarter. jag lovar att jag åkt runt i buss 74 runt hela södermalm.
nu har jag iaf skrivit på papprena och på måndag börjar jag min första dag. enligt BC nicke så tar det 7 min att cykla från hammarbyhöjden.. nu gäller det ju bara att hitta en ny gula faran som kan vägleda mig genom sthlm i sommar. imorgon kommer erika hem från skellefteå och jag hoppas på att det blir fest ihelgen som vi planerat!

nu vill jag bara att hanna ska ta sitt pick o pack och komma hit, det ska tydligen vara 16 dagar kvar bara, DET ÄR INGENTING!


hittade den här bilden på denices facebook.. hanna dansar - hanna är dyngrak. alla som känner hanna johansson vet att hon ALDRIG dansar nykter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0