anna - idag har det varit lilla julafton på kågevägen 36e

nu har jag kramat alla hejdå förutom familjen.
inte en tår har jag fällt och det är jag mycket stolt över eftersom jag låg och grät för mig själv imorse och tyckte synd om mig själv. jag ville bara stanna här i skellefteå tills jag dog men tack och lov har jag kommit på bättre tankar nu.

nyss for zola, stina och ida härifrån. jag och stina hade lilla julafton och hon vart jätteglad för hon fick ett par fräcka sportskor av mig, ett par ännu fräckare sportbyxor, en klänning, lite smink och annat smått och gott.

nu är det 1 timme och 45 min tills min pappa kommer och plockar upp mig för att sedan styra kosan mot bastuträsk där jag ska hoppa på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0