anna - idag är jag en skör liten stackare

idag ska jag på jobbet och INTE bjuda på tårta som jag sa att jag skulle göra
idag ska jag ha många avsked
idag kommer jag att gråta floder
idag kommer jag vilja stanna i skellefteå för resten av mitt liv
idag kommer jag vara så nervös så jag vill spy
idag ska jag äta glass i solen för sista gången i skellefteå den här våren
idag ska jag läsa veckorevyn som jag fick av hanna på väg ner till the capital
nu ska jag packa, packa och packa lite mer




kanongänget på kanonvalborgs


Kommentarer
Postat av: Lunkan

Skell står kvar. Vi är kvar, vi kommer och hälsar på och du kommer hem förr eller senare, på besök eller för att stanna. Tänk vad mycket saker du kommer lära dig och vad du kommer få se vad och vilka som betyder mkt för dig.

Lev livet och sluta aldrig tänka framåt



Jag tror på dig!

2009-05-25 @ 11:25:10
Postat av: Mirry

Vill du vinna en länkning?



Gissa isåfall bilden på vår blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-05-25 @ 11:32:50
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

I know the feeling. När jag flyttade ner hit hatade jag Sthlm och jag grät floder påväg ner, hade ångest i några dagar men tillslut kommer man in i vardagen och det är Kanon-nice må jag säga!! :) Bara att ge det lite tid.

2009-05-25 @ 12:23:38
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33333333<33333333333333

2009-05-25 @ 18:12:11
URL: http://stinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0