anna - 2 dagen i storstan

igår 06:45 anlände jag alltså till stockholm central.
10:00 skulle jag vara på arbetsintervju på InterSport Sergel. och ja, jag har jobb redan. jag skulle jobba på intersport i haninge under sommaren ca 75 % men för ungefär 2 månader sen sökte InterSport en konfektionssäljare på buitken i Skrapan (söder) så jag sökte ju dit självklart. tjänsten va en heltid tillsvidareanställning.

då till intervjun
satt i en stort rum med 2 st snubbar, en va 30 kanske och den andra typ 27 (fräscha) och det gick som bra vi snackade som på om allt möjligt. tillslut sa ena killen: ja alltså vi har ju redan tillsatt tjänsten i skrapan eftersom vi behövde en vice butikschef där.. men om vi vill ha dig så ordnar vi en tjänst åt dig. han avslutade sen med att säga "du får veta i eftermiddag eller senast imorgon om du får jobbet" BRA TÄNKTE JAG!!!

idag då... mötte upp jessica på söder vid 16 tiden och åt middag på "muggen" som ligger på götgatan (TREVLIGT).. under tiden så ringde han ju SÅKLART...
"tjena det är micke från intersport"
"men hej"
"vad gör du då?"
"nää jag sitter och käkar middag på söder"
"jaha,  men är du nå pirrig nu då?"
"men tro du det, nu vart jag väldigt nervös"
"amen du välkommen till oss"
"VA?? ÅHHH MEN GUDDDDDDDDD SÅ KUL"
"ja, vi kände redan igår efter vi träffat dig att vi ville ha dig men vi ville bara att du skulle få suga på karamellen"
"men guuud så kul (STUM)"
"vad bra, vi skulle vilja träffa dig imorgon kl 14 för att gå igenom lite praktiska saker sen ska du få skriva på"
osvosvosv

SÅ NU HAR JAG ALLTSÅ ETT HELTIDS JOBB (TILLSVIDARE ANSTÄLLNING) PÅ INTERSPORT I SICKLA!! CIRKA 15 MIN FRÅN HAMMARBYHÖJDEN!!!!!!!!! LOVE LIFE DENNA SEKUND ALLTSÅ!

Kommentarer
Postat av: ididi

men dålig du är !:)

2009-05-27 @ 22:03:40
URL: http://idaarne.blogg.se/
Postat av: bc

GRATTIS!!! :D

2009-05-27 @ 23:49:49
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lunkan

Du är kung! Vad roligt att du träffade Jessica. Vi skickar hem Erika imorn till dig.

2009-05-28 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0