anna - onsdag kväll

hanna och lisaka ringer fulla från skellefteå och gör mig glad.. idag har jag iaf jobbat och jag trivs jättebra på mitt nya jobb, kunde faktiskt inte ha blivit bättre :) snart ska vi ha kick off fest och jag längtar :) idag for sofi hem för att vara med och fira hennes lillebror på hans student.. tråkigt för mig skulle jag vilja säga men vi ses ju på måndag :) sofi är alltså den jag jobbar närmast med på konfektion.. hon är 87a och king! nu ska jag äta lite middag sen hoppa i säng.. imorgon jobbar jag 09.50-20.00!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips =)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 och samla ihop poäng som du kan växla in mot gratis presentkort på dina favoritbutiker. Det är helt GRATIS.

2009-06-03 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0