anna & hanna - idag är starten på ett nytt liv

imorse kom som sagt hanna hit till hammarby,
jag (anna) är överlycklig för att jag äntligen får lite sällskap.
nu ska vi röra oss uppåt till våran sjyssta granne johan och supa skallen av oss för att senare åka vidare mot stora essingen, och där ska det tydligen vara storfest ikväll (dock ute)
vädret i söder är regn och kallt. sniglar fulla gatorna och hanna vill bara ta sitt pick o pack o sticka hem för att hon är så äcklad.

imorgon jobbar anna
hanna är ledig.
men vi kör ändå.



vi saknar alla där hemma, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna-Mamma

Sniglar är svin-äckliga. Kom hem.

2009-06-13 @ 22:29:53
Postat av: Lunkan

Anna ring mig! Jag har lämnat in min telefon och har inte ditt nr längre:(

Här i Skellet är det regn och skitväder hela tiden. Jag kommer vara likblek innan midsommar igen om det fortsätter såhär

2009-06-15 @ 21:09:33
Postat av: Anonym

uppdatera snabbaree

2009-06-18 @ 10:32:37
Postat av: bodja

jag måste vara trött. jag läste "det är singlar fulla gatorna och hanna vill bara ta sitt pick o pack o sticka hem för att hon är så äcklad."



sen kommer jag hit och läser samma sak av hanna-mamma: "Singlar är svin-äckliga. Kom hem."



men aha, sniglar! nu hajar jag.

2009-07-17 @ 10:11:30
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0