anna - bättre väder, tack

sthlm bjuder på regn och kyla. på min lediga dag den här veckan har jag varit ute och sprungit, sovit haft pms besvär, sovit lite till, städat, tvättat, sovit lite till och nu ringde joe och väckte mig så snart ska jag till honom och bara gud vet va vi hittar på? vi ska då inte ut och hoppa i vattenpölar iaf! imorgon tar hanna studenten i 8 grader och regn. när jag tog studenten för 2 år sen var det varmt uti helvette.. man dog nästan! i helgen är det fest, och jobb.. ingen rolig kombination direkt!

Kommentarer
Postat av: Lunkan

Mallis bjuder pa 28 grader i skuggan och stekande sol. jag ser ut som en raka:( Men imorn far jag aka hem till kylan igen. Japp-jag langtar

2009-06-11 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0