anna - arg

jag är så jävla dum och klantig. jag kan ju för fan inte leva utan legitimation, nej jag har inte tagit med mig mitt pass och fråga mig inte varför.. jag har inte heller någon kod på mitt bankkort eftersom det är nytt och swedbank suger fan apa och verkar inte kunna göra sitt jävla jobb.. jag åker gärna runt hela jävla södermalm för att aktivera min kod i en bankomat jävel klockan nio på kvällen. har inte mat hemma, det enda jag har är flingor... gick förbi 7eleven på väg hem, och jag hatar den fula korta turken som stod där för att jag inte fick handla! jag hade ju för fan tänk handla tre brownies, men nu sitter jag här och dricker vatten och skulle kunna döda någon rakt jävla nu!! jobb imorgon då, har aldrig varit mer sugen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0